Syamil Asyraf
Entries About Link Affies
Dashboard Follow


About;
Who?

Syamil / May. Nineteen. Perak, Malaysia. I'm Inspirit and eLement forever. all my love is for eLement ?


Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is BTOB .Edit by Ain Niami

Fun. - We Are Young Mp3
kerjayaku!!
Saturday 18 May 2013 | 0 Comments
Sebagai seorang "tukang tangkap gambar perkahwinan separuh masa"..atau dikenali sebagai photografer ,tidaklah menjadikan aku kaya atau senang pun..cuma jadilah lepas untuk membeli barang rumah dan kelengkapan rumah sebagai menjalani kewajipan seorang suami dan seorang bapa dalam sebuah rumah tangga..kadang aku pon tidak kisah sangat tentang job..ade aku buat takde aku rehat sahaja kat rumah..walaubagaimana pon sebagai seorang yang telah diamanahkan untuk merakamkan detik manis sebuah kisah perkahwinan..aku cuba sebaik mungkin untuk menghasilkan album perkahwinan yang terbaik buat pelanggan aku..pada aku biarlah orang nak jadi siapa pun sekali pon sebijik macam saiful nang,udey dan mukriz,azmin atau sesiapa sahaja jurugambar terbaik didunia ini.. namun bagi aku..aku sedar tempat aku berpijak..status penghuninya dan kemampuan mereka..kadang bukan aku tak mahu keuntungan yang banyak..tapi memikirkan kemampuan mereka yang terbatas..aku tidak meletakkan harga yang terlalu tinggi atau terlalu rendah..namun sebagai orang kampung aku masih boleh bertolak ansur dan berbincang dengan mereka..kerana itu cara aku dari dulu lagi dikira berbaloi bagi mereka dan juga aku...membantu apa yang boleh..


PASTFUTURE


Post a Comment